• Regulamin

 


Regulamin sklepu internetowego „Zdro-eco.pl"

UWAGA !

Z poniższym regulaminem należy zapoznać się przed dokonaniem rejestracji w sklepie i/ albo złożeniem pierwszego zamówienia.

                                                                                             

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin ustala zasady świadczenia usług przez sklep internetowy: „Zdro-eco.pl”.,
    w tym, w szczególności:
     1) zasady dokonywania rejestracji przez klientów i korzystania z kont;
     2) zasady i warunki składania zamówień w sklepie.
2. Sklep Internetowy udostępnia usługobiorcom regulamin w celu zapoznania się z nim nieodpłatnie.    Klienci  mogą korzystać z regulaminu w każdym czasie, pobierać go, oraz sporządzać wydruki.
3. Sprzedawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
4. Sprzedawane w sklepie suplementy diety, to środki spożywcze (żywność), których celem jest uzupełnienie diety w witaminy, mikroelementy i inne składniki odżywcze, przeznaczone do spożycia w małych odmierzonych ilościach jednostkowych, nie będące produktami leczniczymi w rozumieniu przepisów prawa farmaceutycznego.
5. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o konsumencie, rozumie się przez to również - sprzedawca uprzywilejowany.

II. Dane kontaktowe Sklepu

1. Internetowy Sklep „Zdro-eco.pl” prowadzony jest przez firmę - Dariusz  Kamiński, ul. Leśna 31, 62 – 100 Wągrowiec, NIP 7661897634, REGON 386709765. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego ds. gospodarki.
2. Adres e-mail Sklepu – sklep@zdro-eco.pl
3. Numer telefonu Sprzedawcy – 505 489 749
4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy – 02 1240 3725 1111 0011 0067 8067
5. Zamówienia można składać przez platformę Sklepu, 24 godziny na dobę, po dokonaniu wyboru Produktów i wypełnieniu formularza zamówienia, a także telefonicznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 1200 do 1700.
6. Nie jest możliwe składanie zamówień osobiście.
III. Definicje

Użyte w regulaminie określenia oznaczają:

  1. Sklep – sklep internetowy „Zdro-eco.pl” udostępniony pod adresem https://zdro-eco.pl zwany w dalszej części regulaminu „Sklepem”;
  2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która realizuje zamówienie w Sklepie;
  3. Regulamin – niniejszy dokument, ustalający ogólne zasady realizacji zamówień w Sklepie;
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia, lub telefonicznie, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży produktu, lub produktów ze Sprzedawcą;
  5. Towary – produkty prezentowane na stronie Sklepu;
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość ( w ramach Sklepu), bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu/Produktów, zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą;
  8. Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 11 marca 2004 roku, o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. 2020, poz. 106 ze zm.) i przepisami wykonawczymi;
  9. Przedmiot umowy – zamówione produkty i ich dostawa;
  10. Rejestracja – wypełnienie formularza rejestracyjnego, udostępnionego przez Sklep;
  11. Sprzedający – podmiot określony w pkt 1, części II. Regulaminu;
  12. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych.
  13. Konsument – zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, pojęcie to oznacza osobę fizyczną, która podejmuje czynność prawną (zawiera umowę) z przedsiębiorcą, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem jest również przedsiębiorca, do którego stosuje się przepisy o ochronie konsumentów na podstawie Kodeksu Cywilnego.
  14. Konto – konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są w szczególności dane osobowe podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
  15. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta;
  16. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności i dostawy;
  17. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty, umożliwiający modyfikację danych;
  18. Produkt – dostępny w Sklepie Produkt, będący przedmiotem umowy pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą;
  19. Realizacja zamówienia – czynności wykonane w sklepie od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysłania zamówionych produktów, w przypadku przedpłaty, termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu wpływu zapłaty na konto Sprzedającego, a w przypadku zamówień „za pobraniem” od momentu wpływu zamówienia do Sklepu.
  20. Przedsiębiorca uprzywilejowany - osoba fizyczna, zawierająca ze Srzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG.

 

IV. Zasady korzystania ze Sklepu

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać urządzenie z dostępem do Internetu, popularną przeglądarkę internetową obsługującą pliki cookies np. Chrome Mobile, Chrome lub  Firefox, oraz aktywne konto e-mail.
  2. Rejestracja w sklepie nie jest obowiązkowa. Po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją, Klient może złożyć zamówienie bez dokonywania rejestracji w Sklepie.
  3. Klient jest zobowiązany do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu.
  4. Aby założyć konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji poprzez podanie następujących danych:
1) imię i nazwisko/nazwa firmy;
2) adres;
3) numer telefonu;
4) adres e-mail
5) ewentualnie dane do faktury VAT, jeżeli są inne.
    (dla dokonania samej rejestracji w sklepie, wystarczy podanie adresu mailowego Klienta)
    5. Założenie konta w Sklepie jest bezpłatne.
    6. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła, ustanowionych w Formularzu rejestracji.
    7. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto. W tym celu powinien wysłać do Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pocztą tradycyjną stosowne żądanie na adresy wskazane w części drugiej niniejszego Regulaminu.
    8. Materiały znajdujące się na stronach Sklepu mają charakter wyłącznie informacyjny. Opisy produktów pochodzą od producentów lub podmiotów odpowiedzialnych.
    9. Klient może korzystać ze wszystkich treści zamieszczonych w Sklepie wyłącznie na użytek własny.

 

V. Zawarcie umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży;
  • Klient dokonuje wyboru towaru na stronie internetowej Sklepu i umieszcza w koszyku. Klient ma możliwość modyfikacji treści zamówienia do momentu jego zatwierdzenia;
  • po dokonaniu wyboru metody płatności i sposobu dostawy, Klient zatwierdza zamówienie;
  • umowa zostaje zawarta w momencie wpływu zamówienia do Sklepu, po czym Klient otrzymuje potwierdzenie wpłynięcia zamówienia w wiadomości e-mail.
  1. Umowa sprzedaży zawierana jest na okres co najmniej 7 dni ( dotyczy zamówień z przedpłatą). W tym czasie Klient powinien dokonać zapłaty za zamówienie. W przypadku, gdy Klient nie uiści należności za zamówienie, w ciągu kolejnych 7 dni otrzymuje informację o anulowaniu zamówienia.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności przelewem lub SkyPay, Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po dokonaniu płatności przez Klienta i uznaniu rachunku bankowego Sprzedającego.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności – za pobraniem, Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po zawarciu Umowy Sprzedaży.
  4. Zamówienie jest realizowane bez zbędnej zwłoki: w przypadku przedpłaty, w terminie do 2 dni roboczych, liczonych od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego, a w przypadku płatności za pobraniem, w terminie do 2 dni roboczych,  liczonych od następnego dnia po zatwierdzeniu Zamówienia przez Klienta. Jeżeli wystąpią okoliczności uniemożliwiające realizację zamówienia w ww. terminie, Sklep informuje Klienta o tym fakcie.

VI. Ceny towarów, metody płatności


      1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Oferta wraz z cenami jest wiążąca w momencie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany cen w hurtowniach, Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen.
      2. Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena zakupu towarów oferowanych przez Sklep oraz koszty dostawy, chyba, że koszt dostawy zostaje wyłączony, w szczególności, z powodu wartości zakupów w wysokości gwarantującej darmową dostawę.
Darmowa dostawa jest gwarantowana dla zamówień o wartości powyżej 200 zł.
      3. Klient ma możliwość dokonania zapłaty:
  • przelewem na numer rachunku bankowego – 02 1240 3725 1111 0011 0067 8067
  • płatnością w systemie szybkich płatności– Sky-Pay, obsługiwanych przez Blue Media SA, poprzez dostępne formy:
- Płatności online;
- BLIK

– opłacenie zamówienia tym sposobem możliwe jest wyłącznie bezpośrednio po jego złożeniu;
  • za pobraniem, podczas odbioru zamówienia – ta opcja jest dostępna wyłącznie podczas wyboru dostawy Kurierem Poczty Polskiej – 48h.
  1. W przypadku wyboru przez Klienta „płatności za pobraniem” jako formy płatności za dostarczony towar, Sprzedający informuje, że upoważnia do odbioru kwoty pobrania Dostawcę towaru, a także Przewoźnika.
  2. Klient składający zamówienie akceptuje stosowane przez Sprzedawcę faktury elektroniczne, przesyłane na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia w Sklepie.

VII. Dostawa przesyłek

  1. Dostawa towarów odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

"2. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

1) Kurier DPD/FEDEX/InPost – przedpłata:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 15 zł;
b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 8 zł;

2) Kurier Poczty Polskiej 48h – przedpłata:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 17 zł;
b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 9 zł;

3) Kurier Poczty Polskiej 48h – płatność przy odbiorze:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 18 zł;
b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 9 zł;

4) Paczkomat InPost– przedpłata:
a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 11 zł;
b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 6 zł

Powyższe kwoty są kwotami brutto."

3. Dopuszczalny limit wagi przesyłek jest następujący:

1) Kurier DPD/FEDEX/InPost – do 30 kg;

2) Kurier Poczty Polskiej 48h – do 20 kg;

3) Paczkomat InPost – do 25 kg.

4. W przypadku nieudanej próby dostarczenia przesyłki z winy Klienta (m. in. podania nieprawidłowego adresu, nieodebrania przesyłki albo odmowy odbioru zamówionego Towaru), Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki zwrotnej. W takim przypadku, Klient powinien, po wezwaniu przez Sprzedawcę, uiścić niezwłocznie przedmiotowy zwrot kosztów na rachunek bankowy Sprzedającego. W przeciwnym wypadku, o ile to będzie możliwe, Sprzedający potrąci ww. koszty ze środków należnych Klientowi za nie dostarczony Towar.
5.Sytuacja opisana w punkcie 5. nie wyłącza możliwości ponownego przesłania Zamówienia do Klienta, na zasadach ogólnych, jeżeli taka będzie jego wola.
6. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone i czy zawiera wszystkie zamówione produkty, a o ewentualnych nieprawidłowościach niezwłocznie powiadomić Sprzedającego.

VIII. Odstąpienie od umowy, zwroty zakupionych towarów
  1. Bez podania jakiejkolwiek przyczyny, Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
  • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań rynku, nad którymi sprzedawca nie ma kontroli;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  1. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący, lub osoba przez Niego wskazana weszła w posiadanie zakupionych rzeczy.
  2. O decyzji odstąpienia od umowy, Konsument zawiadamia Sprzedawcę w formie oświadczenia woli, wysłanego e-mailem, bądź listem na adres korespondencyjny, dostępny na stronie Sklepu. Do przekazania ww. oświadczenia woli można wykorzystać formularz odstąpienia od umowy, przesyłany e-mailem, po złożeniu zamówienia, nie jest to jednak obowiązkowe.
  3. W sytuacji, gdy Kupujący prześle ww. oświadczenie drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie wyśle na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  4. Termin odstąpienia od umowy zostanie zachowany, jeżeli Konsument poinformuje Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu określonego w pkt 1. niniejszej części Regulaminu.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie poniesione koszty, w tym również płatność za dostawę, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia przesyłki, innego niż najtańszy oferowany przez Sklep. Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie.
  6. Kupujący winien odesłać zwracany towar na własny koszt, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy na adres: „RADZIOWI” Sp. z o.o., PUSTYNY, ul. Księża 83, Hala nr 16, 38-422 Krościenko Wyżne.

IX. Reklamacje

      1. Sprzedający jest zobowiązany dostarczać kupującym towar wolny od wad.
      2. W zakresie reklamacji towarów zastosowanie mają przepisy art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego (      tj.   Dz.U. z 2019r., poz. 1145 ze zm.), w tym, w szczególności przepisy dotyczące rękojmi za wady.
  1. Reklamacje można składać:
  • na piśmie, na adres – Dariusz Kamiński, ul. Leśna 31 62-100 Wągrowiec;
  • środkiem komunikacji elektronicznej – e-mail - sklep@zdro-eco.pl
  1. Sprzedający sugeruje, aby w piśmie zawierającym reklamację Kupujący podał:
  • nr zamówienia, w którym zakupiono reklamowany towar;
  • informację, jakiego produktu, bądź produktów reklamacja dotyczy;
  • rodzaj stwierdzonej wady;
  • żądanie dotyczące sposobu usunięcia wady, np. wymiana towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – jeżeli wada jest istotna;
  • dane kontaktowe osoby składającej reklamację.
  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  2. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy go przesłać na adres:

         „RADZIOWI” Sp. z o.o., PUSTYNY, ul. Księża 83, Hala nr 16, 38-422 Krościenko  Wyżne.                                                                                  

X. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Kupujący – Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny, przy czym obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich, w tym również możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc z sprawie rozstrzygnięcia sporu pomiędzy nim, a Sprzedającym, korzystając z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów, albo organizacji społecznej zajmującej się ochroną konsumentów m.in. Federacji Konsumentów.
  4. Z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z czynności prawnej, zawartej ze Sprzedawcą, Konsument może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (tj. U. z 2019 r., poz.1668).
  5. Konsument uprawniony jest również do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w celu polubownego zakończenia sporu ze Sprzedawcą.
XI. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Ochrona danych osobowych jest uregulowana w ustawie z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 roku, poz.1781) oraz w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedający, którego dane identyfikacyjne zawarte są w części II. niniejszego Regulaminu.
  3. W szczególności, Kupującemu przysługuje prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ograniczenia przetwarzania danych lub usunięcia, a także ich sprostowania. Ponadto, Kupujący ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych oraz do ich przeniesienia.
  4. Dane osobowe, zbierane podczas składania Zamówienia są niezbędne do realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę także do celów marketingowych.
  5. W celu realizacji Zamówienia, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu Dostawcy i Przewoźnikowi, oraz ewentualnie wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne w Sklepie, a także Podmiotowi, prowadzącemu jego księgi rachunkowe. Akceptując warunki niniejszego Regulaminu, Klient wyraża zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych wyżej wymienionym podmiotom.
  6. Powierzone przez Klienta dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w celach na jakie Klient wyraził zgodę.
  7. Dane osobowe Kupującego mogą być również przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niepodanie ich skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy sprzedaży i realizacji Zamówienia.
  9. Okres, przez który uzyskane dane osobowe będą przetwarzane będzie trwał od momentu wyrażenia zgody przez Klienta na ich przetwarzanie, do momentu, aż zgoda ta zostanie odwołana. Po odwołaniu zgody przez Klienta,  dane te będą przetwarzane przez okres umożliwiający na dochodzenie wzajemnych roszczeń. W szczególności, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest realizacja Umowy Sprzedaży, dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres jej wykonywania.
  10. Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. W takiej sytuacji, Administrator lub osoba przez Niego upoważniona usuwają konto Klienta ze zbiorów Sklepu.
  11. Zamawiający ma prawo do wniesienia skarg w zakresie przetwarzania własnych danych osobowych bezpośrednio do Administratora oraz do organu nadzoru, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

XII. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa, ewentualnie w sytuacji wprowadzania zmian w funkcjonowaniu Sklepu. Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od ich ogłoszenia. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie nowego, bądź zmienionego regulaminu zastosowanie mają przepisy Regulaminu przed wprowadzeniem zmian.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (tj. Dz.U. z 2020 roku, poz. 1740)  i ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 roku, poz. 287 ze zm.).