Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
SZANOWNI PAŃSTWO! Zamówienia złożone w dniach od 28. marca 2024 roku do dnia 1. kwietnia 2024 roku, będą realizowane od dnia 2. kwietnia 2024 roku. Do dnia 27. marca włącznie realizujemy zamówienia opłacone w tym terminie. PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI!
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Dostawa
FORMA I SPOSÓB DOSTAWY TOWARÓW
- Dostawa towarów odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- Kurier DPD/FEDEX/InPost – przedpłata:
- a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 15 zł;
- b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 8 zł;
- Kurier Poczty Polskiej 48h – przedpłata:
- a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 17 zł;
- b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 9 zł;
- Kurier Poczty Polskiej 48h – płatność przy odbiorze:
- a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 18 zł;
- b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 9 zł;
- Paczkomat InPost – przedpłata:
- a) wartość zamówienia od 0,00 zł do 119,99 zł - koszt - 11 zł;
- b) wartość zamówienia od 120 zł do 200,00 zł - koszt - 6 zł
- Powyższe kwoty są kwotami brutto.
- Dopuszczalny limit wagi przesyłek jest następujący:
1) Kurier DPD/FEDEX/InPost – do 30 kg;
2) Kurier Poczty Polskiej 48h – do 20 kg;
3) Paczkomat InPost– do 25 kg.
4. W przypadku nieudanej próby dostarczenia przesyłki z winy Klienta (m. in. podania nieprawidłowego adresu, nieodebrania przesyłki albo odmowy odbioru zamówionego Towaru), Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki zwrotnej. W takim przypadku, Klient powinien, po wezwaniu przez Sprzedawcę, uiścić niezwłocznie przedmiotowy zwrot kosztów na rachunek bankowy Sprzedającego. W przeciwnym wypadku, o ile to będzie możliwe, Sprzedający potrąci ww. koszty ze środków należnych Klientowi za nie dostarczony Towar.5. Sytuacja opisana w punkcie 4. nie wyłącza możliwości ponownego przesłania Zamówienia do Klienta, na zasadach ogólnych, jeżeli taka będzie jego wola.
6. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien sprawdzić czy opakowanie nie zostało uszkodzone i czy zawiera wszystkie zamówione produkty, a o ewentualnych nieprawidłowościach niezwłocznie powiadomić Sprzedającego.
Informujemy ponadto, że zamówione w naszym sklepie produkty wysyłane są przez:
HURTOWNIĘ
"RADZIOWI" Sp. z o.o.
36-200 Brzozów
ul. Chopina 8A